کتابخانه عمومی سیار قاصدک رشت

صمد رهبریار کارشناس ارشد ادبیات کودک و نوجوان . مسئول کتابخانه سیار قاصدک رشت

کتابخانه عمومی سیار قاصدک رشت

صمد رهبریار کارشناس ارشد ادبیات کودک و نوجوان . مسئول کتابخانه سیار قاصدک رشت





با برگزاری ششمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی کشور؛مسئول کتابخانه عمومی سیار قاصدک رشت برگزیده بخش دوزبانه جشنواره مروجان کتابخوانی کشور شد

صمد رهبریار، مسئول کتابخانه عمومی سیار قاصدک رشت در مراسم جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی کشور با کسب بیشترین امتیاز برگزیده بخش مروجان دوزبانه این جشنواره شد.

صمد رهبریار

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، مراسم تجلیل از برگزیدگان ششمین دوره تقدیر از مروجان کتابخوانی کشور همزمان با بیست و هفتمین دوره هفته کتاب و به همت موسسه خانه کتاب ایران در سالن همایش های فردوسی تهران برگزار شد.

در این مراسم ویژه که با حضور مسئولین کشوری، نامزدان دریافت لوح تقدیر این جشنواره، فعالین حوزه فرهنگ کتاب و کتابخوانی، شخصیت های فرهنگی و اصحاب رسانه برگزار شد، از میان 987 اثر و ایده در مرحله اولیه، شصت و یک نامزد به دبیرخانه جشنواره معرفی شد که در نهایت از میان سی فرد و گروه به عنوان برگزیده و شایسته تقدیر، صمد رهبریار، مسئول کتابخانه عمومی سیار قاصدک رشت با کسب بیشترین امتیاز بعنوان یکی از  برگزیدگان بخش مروجان دوزبانه این جشنواره  انتخاب و با اهدای لوح تقدیر این جشنواره از وی تجلیل شد.

گفتنی است مرحله نخست ششمین جشنواره تجلیل از مروجان کتاب و کتابخوانی کشور با انتشار فراخوان در تیرماه سال جاری آغاز به کار کرد و آثار رسیده به دبیرخانه رقابت در دو مرحله داوری شد که از میان 987 اثر و ایده در مرحله اولیه شصت و یک نامزد معرفی و در نهایت سی فرد و گروه به عنوان برگزیده و شایسته تقدیر معرفی شد.

کتابخانه عمومی سیار قاصدک رشت که از 22بهمن ماه سال1395 و همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با ارائه خدمات متنوع فرهنگی و تامین نیازهای مطالعاتی مردم مناطق فاقد کتابخانه در محله های جماران، مسکن مهر، جانبازان، کسبخ، فخب، سیاه اسطلخ، پاسکیاب، حمیدیان، نخودچر و پسیخان آغاز به کار کرد و تا کنون توانسته است با اجرای برنامه های فرهنگی متنوعی چون جمع خوانی، قصه گویی، نشست های کتاب خوان در مدارس و مهد های کودک و در جمع کودکان کار شهر رشت محبوبیت فراوانی در این محلات کسب کند.

همچنین کتابخانه عمومی قاصدک با داشتن 2000 جلد کتاب در موضوعات متنوع، نشریات و مجلات نیازهای اطلاعاتی کودکان، نوجوانان و عموم علاقمندان به کتاب و کتابخوانی را رفع می کند.

برگزاری برنامه های مشترک با مساجد، مدارس و خانه های کودکان کار و نیز اجرای برنامه های متنوع فرهنگی ویژه در کتابخانه های عمومی خاتم الانبیاء و دیگر کتابخانه های عمومی شهر رشت از دیگر اقدامات فرهنگی صمد رهبریار، مسئول کتابخانه عمومی قاصدک رشت می باشد.

علاقمندان به کتاب و کتابخوانی جهت حضور و استفاده از امکانات این کتابخانه سیار و اطلاع از برنامه ها و ساعات حضور این کتابخانه در محلات 10گانه شهر رشت می توانند با مراجعه به وبلاگ این کتابخانه، به آدرس http://ghasedaklibrary.blog.ir/  از آن بهره مند شوند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۰۴
صمد رهبریار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی