کتابخانه عمومی سیار قاصدک رشت

صمد رهبریار کارشناس ارشد ادبیات کودک و نوجوان . مسئول کتابخانه سیار قاصدک رشت

کتابخانه عمومی سیار قاصدک رشت

صمد رهبریار کارشناس ارشد ادبیات کودک و نوجوان . مسئول کتابخانه سیار قاصدک رشت





شن‌سوار – تادهانتر مون 2

يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۰۰ ق.ظ

سه‌گانه‌ی تادهانتر مون که ماجراهایش هفت سال پس از ماجراهای سیپتیموس هیپ اتفاق می‌افتد، داستان آلیس تادهانتر مون، راه‌یاب جوانی است که با افصونی تازه به قلعه می‌آید. در کتاب شن‌سوار تاد راهی صحرای شن‌های سرودخوان می‌شود تا تخم اورم را به قلعه برگرداند؛ سفری که نه تنها مهارت‌های افصون و راهیابی او، بلکه دوستی‌اش را هم می‌آزماید.

صمد رهبریار

شن‌سوار دومین کتاب از مجموعه‌ی تادهانتر مون است. در این مجموعه که سرشار از لحن جذاب و طنز همیشگی انجی سیج نویسنده کتاب است، دار و دسته‌ی سیپتیموس هیپ دوباره حضور پیدا می‌کنند. در شن‌سوار – تادهانتر مون 2 شما با قهرمان‌های متفاوت، مکان‌های رازآمیز و یک افصون تازه آشنا می‌شوید. این کتاب توسط آرزو احمی ترجمه شده است. این مجموعه قطعا ماجرایی جذاب برای طرفداران سیپتیموس هیپ و همینطور خوانندگان تازه‌ی جهان افصون خواهد بود. به گزارش نیویورک‌تایمز سه‌گانه تادهانتر مون از پرفروش‌ترین کتاب‌های روز دنیاست.

درباره نویسنده

انجی سیج در لندن به دنیا آمد و اکنون در خانه‌ای پانصدساله در غرب لندن زندگی می‌کند. در زیرزمین این خانه تونل‌های مخفی زیادی هست؛ جایی جادویی و پر از افسانه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۰
صمد رهبریار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی