کتابخانه عمومی سیار قاصدک رشت

صمد رهبریار کارشناس ارشد ادبیات کودک و نوجوان . مسئول کتابخانه سیار قاصدک رشت

کتابخانه عمومی سیار قاصدک رشت

صمد رهبریار کارشناس ارشد ادبیات کودک و نوجوان . مسئول کتابخانه سیار قاصدک رشت





طرح #فراموشتان_نمیکنیم در رشت اجرا شد

دوشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۰۰ ق.ظ

با محوریت پنج محله کم برخوردار و با هدف تقدیر از اعضای فعال کتابخانه سیار قاصدک:طرح #فراموشتان_نمیکنیم در رشت اجرا شد

کتابخانه سیار قاصدک رشت در طرحی با نام #فراموشتان_نمیکنیم در روزهای قرنطینه خانگی، با حضور در پنج محله کم برخوردار مورد خدمت خود، به اعضای فعال خود کتاب هدیه داد.

صمد رهبریار

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، طرح ابتکاری #فراموشتان_نمیکنیم به همت صمد رهبریار، مسئول کتابخانه عمومی سیار قاصدک رشت و با تهیه بسته هایی شامل کتابهایی در رده سنی کودک و نوجوان و نیز یک جفت دستکش و پدالکلی با حضور در منزل 60تن از اعضای فعال کتابخانه عمومی قاصدک و هدیه این بسته های فرهنگی درحال اجراست.

به گفته مسئول کتابخانه عمومی سیار قاصدک در این طرح ابتکاری که در راستای رسالت اجتماعی کتابخانه های عمومی و با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی برگزار می شود، ضمن تحکیم ارتباط با اعضای کتابخانه، با کودکان و نوجوانان عضو که در قرنطینه خانگی اجباری بسر می برند دیدار و گفتگو شد.

همچنین صمد رهبریار هزینه تهیه هدایای این طرح را از سوی خیرین عنوان و فروشگاه کتاب بازباران رشت را از مهمترین حامیان اجرای طرح #فراموشتان_نمیکنیم عنوان کرد.

وی کتاب های اهدایی به اعضای کتابخانه عمومی سیار قاصدک در طرح مورد نظر را در پنج رده سنی الف، ب، ج، د و ه از انتشارات معتبر حوزه کودک و نوجوان عنوان کرد و گفت: در اجرای این طرح به طور میانگین به ۱۲ نفر از اعضای فعال کتابخانه در هر محله که در فعالیت هایی از قبیل ترغیب دوستان و اعضا به عضویت در کتابخانه، تهیه فیلم و معرفی و نقد کتاب در فضای مجازی، شرکت در پویش های مختلف کتابخوانی و امانت کتاب مشارکت داشتند هدایایی از جنس کتاب و لوازم پیشگیرانه در مقابل بیماری کرونا اهدای شد.

همچنین صمد رهبریار، مسئول کتابخانه ی سیار قاصدک رشت با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی از قبیل استفاده از دستکش، ماسک، نقاب شیشه ای و رعایت حد فاصل اجتماعی با هماهنگی با خانواده های اعضای مورد نظر، این بسته های فرهنگی را به اعضای فعال کتابخانه هدیه کردند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۲
صمد رهبریار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی